2012. október 10., szerda

Tökös-gombás nyársak

Vacsorára elmajszolni, saláta helyett, vagy esetleg köretként állja meg a helyét ez a kevés hozzávalót igénylő kis szösszenet.



Hozzávalók:
sütőtök
gomba
őrölt rozmaring
olívaolaj
só, bors

Egy kisebb darab sütőtököt meghámoztam és nagyobb kockákra vágtam. Sós vízben pár percig főztem, de épp csak addig, hogy elkezdjen puhulni. A csiperkét megtisztítottam, megmostam és négybe vágtam a kalapjukat. A lecsöpögtetett tököt és gombát egy tálba tettem, megfűszereztem és meglocsoltam kevés olívaolajjal. Ha van időnk, hagyjuk is állni őket pár órát, hogy összeérjenek. Pálcikára felváltva szúrtam fel a tököt és a gombát. Egy megfelelő méretű tepsibe kevés vizet tettem és a szélekre fektetve addig sütöttem őket, míg puhák nem lettek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...