2012. október 9., kedd

Sárgadinnye-jégkrém mentával - Melon ice cream with mint

Annyira nem rajongunk a sárgadinnyéért, de hát fő a változatos táplálkozás, néha bevállaljuk. Azért így elég jól fogy. 

Hozzávalók: 
1 kicsi sárgadinnye
néhány mentalevél
1,5-2 evőkanál cukor/méz


A sárgadinnyét kockára vágtam és a mentával, cukorral együtt leturmixoltam. Az újonnan beszerzett jégkrémkészítő formákat megtöltöttem a turmixszal és mentek a mélyhűtőbe. Ha nincs formánk, akkor a tejfölös/joghurtos poharak is bőven megteszik, amibe jégkrémpálcikát vagy egyszerűen kiskanalat is bele lehet tenni. 

We don't like particulary melon, I am more found of watermelon. But I like ice cream even is the wheather is not so good. It is a healthy way how I am eating more fruit. 


Ingredients: 
1 small melon
a small bunch of mint leaves
1,5 - 2 Tbsp sugar/honey


I pealed and diced the melon and blended it together with mint and sugar. I filled the ice cream forms with it and put in the freezer for a while. Earlier I hadn't got this form so I poured it in to empty sour cream and yogurt cups and put a stick or a teaspoon in it. 


Dictionary:
melon- sárgadinnye
mint - menta
a bunch of... - egy csokor...
freezer - mélyhűtő
stick - pálca, bot

1 megjegyzés:

  1. De jó:) Én pedig nagyon szeretem a sárgadinnyét:) És egyszer ilyen fagyiformát is veszek:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...