2012. szeptember 22., szombat

Földimogyoróvajas-mákos keksz

Párom a földimogyorósat szereti, én a mákosat. Ez pedig a házasság. Kompromisszumok, de együtt a legfinomabbak :)


Hozzávalók:
10 dkg liszt
5 evőkanál mák
2 evőkanál zabpehely
10 dkg puha vaj/margarin
1 teáskanál sütőpor
1 tojás
5 evőkanál földimogyoróvaj
1 csomag vaníliás cukor
3 evőkanál méz
8 evőkanál cukor
csipet só



A hozzávalókat gyorsan összegyúrtam. Lisztes kézzel gombóckákat formáltam a tésztából és sütőpapíros tepsin kissé szétlapítottam őket. 2 centi távolságot hagyjunk közöttük, mert megnőnek. Villával benyomkodtam mindegyik tetejét, aztán előmelegített sütőben 10-15 percig sütöttem. Miután kivettem a sütőből a tepsit, még hagytam 5-10 percet hűlni őket nagy önuralomról téve tanúbizonyságot, majd mehettek a dobozba, hogy a reggeli kávé/tea mellé legyen mit majszolgatni. 

2 megjegyzés:

  1. De jó lenne most egy kis keksz ebből:) (a diéta ellenére is:))

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jo lehetett, el is "lopom" az otletet :-) Koszonom!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...