2012. augusztus 28., kedd

Pácolt tofus saláta

Eddig mindig csak kínai kifőzdékben ettem tofut, most végre kipróbáltam otthon is friss salátával keretezve. 

Hozzávalók:
15 dkg tofu
4 evőkanál szójaszósz
1 evőkanál olívaolaj
1 evőkanál citromlé
1 paradicsom
negyed fej jégsaláta
fél paprika
frissen őrölt bors

A szójaszószt, olívaolajat és citromlevet összekevertem. A tofut kis kockákra vágtam és egy zárható tetejű dobozba téve összeráztam az öntettel. Jó egy órát hagytam így. A salátát összevágtam, a paprikát és paradicsomot felkarikáztam. Hozzáadtam a tofut a maradék páclével együtt, majd tálaláskor frissen őrölt borsot szórtam rá, ami úgy néz ki tartós és ragadós mániává nőtte ki magát kis konyhánkban. Lekváros kenyér borssal. Ugye nem is hangzik rosszul? De idáig még nem fajultunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...