2011. április 7., csütörtök

Bazsalikomos pesztós-citromos csirkemell

Nagyon egyszerű, gyors ebéd. A csirkemellet még a padlizsános-paradicsomos verziónál elkészítettem, így tulajdonképpen két ebédet ütünk egy csapásra. Na jó, ha a tésztafőzést leszámítjuk :)


Hozzávalók:
30 dkg csirkemellfilé
1,5 evőkanál bazsalikomos pesztó
1 evőkanál facsart citromlé
1 evőkanál olívaolaj
só, bors

A csirkemellfilét kis kockákra vágtam, összekevertem a pesztóval, sóval, borssal, olívaolajjal és meglocsoltam a citromlével. Jól illett volna hozzá még egy-két gerezd fokhagyma, de hát munkába vitte az ember... Lefedtem és hűtőben tároltam egy éjszakán át. Másnap wokban hirtelen kisütöttem, hogy finom omlós maradjon, ne száradjon ki. Főztem hozzá tésztát, amihez még adtam egy evőkanál bazsalikomos pesztót és hozzákevertem a csirkemellet. Őszintén szólva, az én tésztámra már nem jutott annyi bazsalikomos pesztó, ezért tettem még hozzá hirtelen ötlettől vezéreltetve olívabogyókrémet, amit a Lidlben lehet most kapni. Isteni volt a kettő együtt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...