2011. március 31., csütörtök

Zöldséges tészta

A tojás és a sonka miatt férfiembereknek is megfelelő étek, de könnyen "vegásítható". Egy könnyű ebédnek, vagy vacsorának is megfelel. 


Hozzávalók: 
300 gr szarvacska tészta
2 nagyobb sárgarépa
fél vöröshagyma
2 marék kockára vágott sonka
3 marék kukorica
negyed kaliforniai paprika
2-3 levél saláta
1 tojás
szójaszósz ízlés szerint
bors

A tésztát kifőztem, leszűrtem és félretettem. A wokserpenyőt felmelegítettem, először a sonkát tettem bele, majd a vékony csíkokra vágott répát, aztán a hagymát. Igazából mehet bele egy egész fej hagyma is. Rátettem a fedőt, hogy kicsit puhuljanak meg a zöldségek, de ne pároljuk agyon, csak annyira, hogy jó roppanós maradjon a hagyma, meg a répa is. Ezután hozzáadtam a kaliforniai paprikát, szintén csíkokra vágva, majd a kukoricát. Ráütöttem a tojást és jól összekevertem. 2 percig kavargattam, aztán levettem a tűzről. A megmosott és összetépkedett salátaleveleket csak ezután adtam hozzá. égül összekevertem a tésztát és meglocsoltam szójaszósszal. Sót a sonka és a szójaszósz miatt nem adtam hozzá. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...