2011. február 15., kedd

Rozmaringos-kakukkfüves kenyér

Próbálkozunk, próbálkozunk. Ezúttal, hogy tutira menjek, (vagy inkább lépre?) vettem kimondottan kenyérsütő lisztet, "rusztikus teljes kiőrlésű búza-rozs kenyérhez". Kicsit beesett lett sajna a kenyér (pedig nem nyitottam ki egy pillanatra sem...). Viszont az íze nem rossz, sőt, egy kis Lehelen szerzett házi vajjal és egy szelet tarjával finom volt. Azért mogyorókrémet nem kennék rá...

Hozzávalók:
370 ml langyos víz
0,5 kg lisztkeverék
1 evőkanál lenmag
1 evőkanál szezámmag
fél evőkanál egész rozmaring
fél evőkanál kakukkfű

Először a vizet, aztán a lisztkeveréket, a magokat és a fűszereket tettem a sütőtálba. Lehet, hogy ennyi fűszer egyébként túlzás, amikor kivettem, olyan illata volt, mintha beleesett volna a fél füvészkert. Beállítottam teljes kiőrlésű sütésre, sötét héjra és röpke 4 óra múlva készen is volt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...